It is quite gratifying to feel guilty if you haven't done anything wrong: how noble! (Hannah Arendt).
E quando o gajo pisa o cabo?
:P
Enviar um comentário
2 comentários:
E quando o gajo pisa o cabo?
:P
Enviar um comentário